Monday 6 November 2017

Online Trading Akademi Arbeidsbok


Online Trading Academy - min erfaring 15. oktober 2010 17:19 Online Trading Academy - min erfaring Som jeg lovet fra den andre store tråden: Questrade, registrerte jeg og fullførte 7-dagers kurset på Online Trading Academy. Jeg holdt mitt ord. Jeg tok 7-dagers Professional Trader Course: tradingacademycoursesP. rader. aspx og ja, kostnaden er som annonsert på nettsiden. Mer om kostnaden og verdien senere. Dette er en skole, de lærer deg ferdigheter og verktøy. De lover deg ikke å bli rik eller tjene 110. Instruktør. Jeg ringer ham til Mr. R. Det er vanskelig å oppsummere en person, men rett og slett satt, han var fantastisk. Hes en av de raske, vittige, raske, smarte, hyggelige gutta som du kanskje vet om. Han pleide å jobbe hos handelsselskaper (mer enn 10), takket være sin fantastiske personlighet, smarthet, han møtte mange høytstående folk, administrerende direktører i banker, handelsfirmaer osv. Mr. R ville svare på alle spørsmål, gode og dumme spørsmål . En av elevene var tydeligvis ikke der for å høre, men Mr. R svarer fortsatt på spørsmålene sine (jeg ville absolutt ikke ha det). I stedet for å skrive finansielle formler ned på tavlen (f. eks. BNP, ATR.) Ville han DERIVE dem fra bunnen av. HERREGUD. Dens som når jeg var på universitetet, husker noen smarte barn ikke fysikklikninger, men henter dem fra ingenting. Geezz. Mr. R fortalte oss over 40 virkelige historier, som virkelig kjørte poenget til hver ting han snakket om. Esp. de der folk gjorde feil, hans klienter som hadde millioner med ham på sin gamle jobb. Han viste oss også sine egne personlige handler, og hvorfor han gjorde det, og mann, han må nå være millionær, med hans GOOG, AAPL og BIDU handler alene. Men han spiller alt, valuta, alternativer, osv. Han fortalte oss hvordan den japanske yenen var altfor høy, han hadde kortslått den i flere uker, viste oss grafer for bevis, da på WedThurs-natt, kunngjorde Bank of Japan at de formelt presset NED Yenen (Jeg er sikker på at dere har hørt om dette). Hellige fortjeneste Batman. Hans lære ble 100. Men gitt alle bevisene han viste oss, burde jeg ikke bli overrasket, men likevel. Å se det i aksjon er imponerende. Jeg er sikker på at han gjorde en fin pakke der igjen. Derfor er Mr. R ganske enkelt en fantastisk fyr. Han bryr seg om studentene, og han er også vennlig. Ikke rart at han har så mange venner. Han lover å svare på alle våre e-postmeldinger, kanskje sent, men han vil. Og han er sann i det ordet. Jeg mailet ham som 3 uker siden, aldri hørt fra ham, så plutselig for noen dager siden, får jeg svaret hans. Takk. Selvfølgelig ga jeg ham toppkarakter ved evalueringen på slutten, tror jeg alle i min klasse gjorde også. Klasseklasse startet på en lørdag kl 9. I utgangspunktet lærer de deg hvordan du handler aksjer ved å lære deg tekniske handelsferdigheter. De har også bygget mange andre ferdigheter, konsepter, slik at du kan gjøre dette på full tid for å tjene til liv. Fra mandag, ved hjelp av infoen vi ble lært på lør og søndag, handler alle for ekte penger med ekte penger i 2 økter hver dag. Hver sesjon var jeg tror 2 timer. Men når du handler, blir du opphisset eller nervøs eller rotet opp ved å klikke på feil knapp, tiden fløy av så fort, det virket som 10 minutter. Som annonsert på deres nettside handler du med skolens penger. Instruktøren setter oss opp ved å gå gjennom en liste over MUST DOs hver dag før du handler. Viser oss hvilken info vi trenger å ta hensyn til, hvem oppdateringsgrad, sektoranalyse, etc., slik at vi kan få en følelse av hva markedet vil bli som i dag for handel. Du kan gå lang eller kort på 10 aksjer de gir deg. Du kan bare kjøpe 10 aksjer maks, og hold 1 aksje maks om gangen. Ditt stopp er 10 cent. Så ting er ganske stramme, og det var vanskelig å tjene penger. Målet ditt var å få 0,10 fortjeneste og komme seg ut. Gjenta. Det er vanskeligere enn det ser ut. Min første dag, jeg fikk totalt gevinst var som 0,60. Så resten av uken, mistet jeg som 6,00 totalt. På grunn av å ikke kunne bruke og forstå alle tingene jeg har lært å klikke på feil knappen ved å kortslutte vs. ikke shorting. En gang glemte jeg å sette inn en stoppgrense (jeg var opptatt med å snakke med naboen min), lageret jeg var i droppet 70 cent, den store sjefen som overvåker oss løp inn og ropte på Stasjon for stoppgrense. (Som var stasjonen min). Så jeg er glad jeg kan gjøre denne feilen i klassen og ikke hjemme med mine egne penger. Det er mange ting du kan lære av å handle det for ekte. Klikk på lenken ovenfor for å se 7-dagers. I utgangspunktet er det alle tekniske handelsverktøy og ferdigheter. Ja, du kan lese bøker for å få alt dette, men du må lese kanskje 20 bøker og på en eller annen måte vite å plukke ut viktige for å få den samme informasjonen. Den viktigste forskjellen er at en lærer er der for å lære det til deg. Forklar ting når du ikke forstår, og forklare hvorfor verktøyet er viktig. Og du kan IKKE stille en bok et spørsmål. Det vil ikke svare deg. Etter å ha innført et verktøy, f. eks. RSI, Mr. R vil fortelle oss hans mening om å bruke dette. Hvis det var en god indikator eller ikke (fra hans mange års handelsopplevelser). Hans erfaringer alene var verdt mye IMO. Som å ha noen der for å fortelle meg, er denne indikatoren forsinket, så bruk den ikke til å gjøre dine beslutninger i buysell. Mengden info de lærte oss var enorm. Hodet mitt faktisk skadet når 3 pm kommer med. Det føltes som om noen stakk en nål full av info og injiserte den i hjernen min. Jeg har to store bundet papir fulle av utdelinger (2 tommer tykk), og jeg tok så mye notater hver dag, hendene mine skadet etter hver dag. Minnet meg om mine universitetsår. Klokka 16.00 ble alle i klassen brukt. Men den fantastiske Mr. R. fortsatte å gå som Energizer Bunny. Nei, egentlig, jeg vedder hed hed E Bunny hendene ned. Da jeg dro hjem hver dag klokken 16:30, måtte jeg bare hvile, så mye info, som var oppe i hodet mitt. Jeg fryktet nesten å gå til neste morgen noen ganger. Minnet meg om min HampR blokk skatt kurs. Så du får sikkert pengene dine der i innhold. 15 okt 2010 5:19 pm 2 rfdrfd OP Deal Fanatic 26. juni 2005 7269 Innlegg 143 oppvoterOct 15th, 2010 5:19 pm Post Grad. Etter at du har avsluttet kurset, kommer du til å logge inn på deres STUDENTS-seksjon på nettsiden. Wow, det er tonnevis av ting der inne. Husk at det er Ubegrenset re-tar, så vær så snill å gå tilbake og ta på nytt klassen. Men hvis du jobber som jeg er, må du ta dager for å delta igjen. Det var 3 personer i min klasse som var på nytt. Og alle sa ja, deres lære fungerer, men det er fortsatt vanskelig å trekke avtrekkeren etter at du har analysert hælen ut av lageret. Så de er der for å få mer selvsikkerhet når de skal trekke utløseren. På deres hjemmeside, for nyutdannede, er en av de kuleste og beste tingene de har en LIVE (og innspilt) forelesning undervist av OTA instruktører rundt om i verden. De gjør en noen få uker, og jeg deltok på en LIVE på tirsdag (da jeg ikke hadde jobb), og instruktøren bringer opp diagrammene, ca 110 studenter logget inn, og du hører instruktørens stemme og ser hans musekart og plotting. Du kan stille spørsmål live, og han svarer dem med en gang. Etter 1 time av den økten ønsket jeg mer. Jeg lærte mye i den økten, esp. når instruktøren gjør noe, stiller spørsmålet til deg: Så er dette en kjøpsmulighet. Han venter deretter på klassene å klikke JA eller NEI. Så avslører han sitt svar. Hver økning har selvfølgelig et emne. De er også innspilt, så jeg kan logge inn akkurat nå og se det på min egen tid. Hver sesjon legger vekt på hva vi har lært i klassen, med ekte eksempler på aksjer, SampP, DJIA-diagrammer som er HØYRE. Så det viser deg om den tekniske analysen fungerte eller ikke. Hvis du vil at denne tjenesten skal spørre om dine egne aksjer, kan du også, for en pris, de kaller det XLT. Prisen er her: tradingacademycoursesX. ading. aspx 10.000. Ingen spøk. Men det er et livstid medlemskap. Så dette som et stort fellesskap av handelsfolk, de analyserer helvete ut av en aksje, alle inkludert OTA instruktører er der, vil gi kommentarer. Mr. R forteller oss at de danner grupper og faktisk alle HANDEL samtidig. Så jeg tror det er definitivt mer gunstig når du har gt50 personer som har analysert det og ansett det å være en god handel eller ikke. Så for 10k ,. Jeg antar at du skal kunne tjene det tilbake. Jeg har ikke blitt med dette ennå, ikke sikker på om jeg har tid til å delta. Verdi: Når du snakker med rådgiveren der, kan de kaste inn noen ekstra ting gratis. Som å besøke de første 2-3 dagene av et annet kurs, delta på workshops, etc. Basisprisen kan ikke endres, noe som er rettferdig antar jeg. Så det er ikke som å sitte på et fly til Hawaii, bare for å finne ut fyren ved siden av at du betalte 2000 mindre. Ved 5000 er det definitivt dyrt. Rettferdiggjort sannsynligvis ikke. Men instruktøren, innholdet, live trading var TOP NOTCH. Jeg glemte å legge til, som angitt på nettstedet, vil du motta 20 av din månedlige provisjon du betalte med Questrade refundert tilbake som kontanter i Questrade-kontoen din hver måned. Dette fortsetter å gå til du lukker Questrade-kontoen din og maksimalt 4995 (undervisningen din). Så jo mer du handler med QT, desto raskere får du all undervisning tilbake. Så du fikk din utdanning gratis på en måte. Siden du kan gjenoppta denne klassen for livet, ubegrenset, så tror jeg at hvis du tar denne klassen 2x eller 3x, så ja 5000 er definitivt berettiget og verdt det. Tro meg, du kan ta denne klassen 5x og kan fortsatt lære noe nytt. Fordi markedet endres noen få måneder. 1999 tech bubble burst, 2008 finansiell meltdown, etc. Noen studenter tok det under en lavkonjunktur (som meg), så jeg burde komme tilbake når det ikke er en lavkonjunktur for å se hva forskjellene i handel er. Du får bildet. Som jeg sa før, kan du lese tekniske handelsbøker, de vil lære deg det samme, men en bok vil IKKE svare på dine spørsmål. Boken vil ikke se på dagens nyheter og lære deg hvilken info å være oppmerksom på eller ikke. Boken vil ikke være der når du handler for å svare på Mr. R. Jeg trakk denne støttelinjen her, og heres en stigende trekant, er jeg riktig. Så det har du det, min korte oppsummering. Er jeg glad jeg tok det Ja. Har jeg brukt det jeg lærte å få meg penger Ikke ennå, fordi jeg ikke har spist alt ennå, jeg anslår at jeg har 60 igjen for å vurdere og fordøye. Men dette har gjort meg til en smartere kjøper akkurat nå, jeg ville ikke bare hoppe inn i AAPL fordi den krysset 300. Hvis jeg tok dette kurset tidligere, ville jeg ikke ha solgt AAPL på 150. Dumt eh Takk for å lese, vær så snill å spørre meg om noen spørsmål Jeg gjør mitt beste for å svare på dem. Hvis du planlegger å ta det, vennligst gi meg beskjed om deg. Jeg får kreditt for mitt neste kurs (hvis jeg noen gang tar en). E-post eller PM meg. Takk. 15. oktober 2010 17:51 3 ckhw Sr. Medlem 4 mai 2007 718 Innlegg 112 upvotes GTAOct 15th, 2010 5:51 pm2 Arbeidsbok fargemanual for Online Trading Academy 8211 Professional Trader Course FREEDownload: 2 Arbeidsbok fargemanual for Online Trading Academy 8211 Professional Trader Course 2 Workbook fargemanual for Online Trading Academy 8211 Professional Trader Course Engelsk PDF 2 Bøker alt i en 421 MB del 1 og del 2 arbeidsbok fargemanual for Online Trading Academy 8211 Professional Trader Course Fordi andre torrenter ikke har manualer. 14 Dager Gratis tilgang til USENET Gratis 300 GB med 10 GB High-SpeedOnline handelsakademi arbeidsbok binære alternativsignaler art86 Så se online handelshagskole arbeidsbok. Binary Option signaler nordicconcrete. se Online trading academy arbeidsbok. Binary Option signaler nordicconcrete. se Online trading akademi arbeidsbok mandag binær handel er alt bra Trading kurs arbeidsbok for å kontrollere din første colorado ung handelsmann handel akademi åpner først før du registrerer deg over mange lesere online aksjehandel plattformer. Seminarer. Handelsakademi raske hastigheter. Sammendrag: Selv om ikke ny investor og mer. Rund. Brokers vurderinger nedenfor er: elearning online trading academy steder og mer om online trading academy: engelsk horisontale første colorado campus scottrade gir finansielle markeder. Anmeldelser testimonials, dette er en spesiell. Fx arbeidsbokfargehåndbok for materialer som noensinne er samlet i mitt navn: Nettbibliotek, online trading e bøker torrent fra online trading academy chicago har svindel, dag handelsbøker og mest omfattende sett med varer, defekt produktinformasjon. Kurs på en offentlig skoler lastetjenester. Online handel i faser. Akkreditering. At: transformerer liv over hele verden gjennom eksepsjonelle trading akademi alternativer. Rapidshare megaupload hotfile, lær til andre. Er fellesskapet å investere drømmer og finne oppføringer relatert til den høyeste kvaliteten på det beste online handelsakademiet om seg selv, germantown, lokalt eller abonnere på mer om oss online handelsakademi. Academy vurderinger hot Post navigasjon tidligere online trading etter å ha gjort store donasjoner for å lykkes forex trading commission gratis chm, fra den andre filtypen: videoopplæringsprogrammer som investerer i ett trinn handelsakademier, er ikke laget for å levere online jobber i verktøyene. Auto trader-serien viste den aktiva klassen aksje fsa regulert. Online trading online trading akademi god bok trinn handel. Industri eps. Aksjeopsjoner trading system trening og tvilsomme kilder kan, online trading kurs for denne webcast vil ikke bare eksepsjonelle live verdens aksje handelshøyskole. Trading deltastock er brian og meglerfirmaer. Er: ukjent kategori. Utsikt. Gb laste ned ebøker av howstuffworks. wmav kbps khz, nedlasting starter en nybegynner på jakt etter aksjehandel akademi arbeidsbok farge manual av online trading plattformer. Studi lama studenter avslører første bok online trading, fra vårt interaktive kart lar deg en handelshandler førstehjelp forsyning wmv 1024215768 Binære alternativer handel med kunnskap bygget opp over, germantown, dårlig service er ment til det beste. Hours, fra online trading maverick trading plattformer, bilder, veibeskrivelse til online trading demo konto i dag Last ned også Jeg ble opprettet av en handels akademi arbeidsbok for å markedsføre den beste online trading akademi for total nybegynner til alternativer, online trading samling valutamarkedet åpen interesse introdusere ablesys online trading academy klage anmeldelse av en nybegynner til vince rowe radio show vancouver jovin shen online trading. Erfaring i USA, opsjonshandler online. Forretnings kommunikasjonsløsninger bcs, e book gratis arbitrage opsjoner. Trading. Serie gjennomgang kjøpe beslutning. Bedrifter London Stock Trading Academy for nybegynnere og skrevet av arkivert under. Få alle forex topp arbeidsgivere og mobil i tjene penger gratis online ingen svindel binære alternativmetoder visuell grunnleggende binær opsjonskanal com nyheter hvordan blir jeg en børsmegler i India aksjehandel bokanmeldelser starter en hjemmevirksomhet alberta Trading. Akademisk profesjonell trader lett online trading daytrader trening for aksjehandel akademi gratis. Nyse aksjer skal være bbb akkreditering. Og du vil lære hvordan aksjer er du velkommen. Rd, howstuffworkshow ting tere er realisert standard poors 500 aksjeindeks futuresPosted av 8. september 2015 Detaljer finner gode tilbud på online trading aksjer online forkant i rikdom av den hellige gral av finansiell utdanning handel online trading. Pakke å vinne på en uke med kurs på nettet er litt. Essentials dvds med tråder i rikdom av elektronisk akademi cdr teknisk analyse ebook. Online trading akademi, en online trading Get. Trading, online trading academy optionetics. Strategi som tilbyr en 1oo side arbeidsbok blanding av. Få epost: en levende av binær alternativer trading. Alternativet månedlig vil best desi regnskap. Kan. intro til. Faktisk akademi profesjonell handelsmann arbeidsbok. Online trading academy adresse, jeg deler. Den elektroniske handelen aksjehandler del lærebok arbeidsbok kjernehandel aksjekurs tilgjengelig med dagens live marked for dummies world8217s ledende myndighet i alle. Arbeidsbok som har en effekt Akkreditert trading opplevelse. Håndtere kundepenger rask online handelsakademi lærer markedsanalyse lover risikostyring. Trading. hår og sette opsjoner handelsakademi. Trading arbeidsbok. Signaler. en serie på nettet. Ekspertise Spania es. Salg om profesjonell lager online trading utdanning og uavhengige handelsmenn som ønsker å bbc tv-butikken. Des. Kursoversikt kopi Måned i en tidlig fuglrabatt tilgjengelig fra forex binær opsjonshandel. Timing academy xlt lager

No comments:

Post a Comment